Mapa je založená na reálnom prostredí, ktoré dáva každému miestu jeho vlastný architektonický štýl, rovnako ako hrateľnosť, a produkujú netradičné rozloženie. Bočný CT spawn sa skladá z veľkej široko otvorenej plochy. Zatiaľ čo T spawn kontroluje územia, tvoriace menšie priestory okolo neho a poskytuje viacero prístupov ku každému miestu na plant bomby.
![de_canals](images/news/de_canals_small.jpg)
Miesto pre položenie bomby vyžaduje rôzne taktiky a voľbu zbrane pre každý tím. Miesto A je nastavené na otvorenom území CT a je vhodné na použitie dymových granátov. Zatiaľ čo územie B sa nachádza vo vnútrozemí, kde samopaly a brokovnice sa ukazujú ako najužitočnejšie pre boj.
![de_canals](images/news/canals01_CT_small.jpg)
Kanál tiahnuci sa pod B plantom umožňuje opatrný prístup na priblíženie sa do CT kontrolovaného pásma. Táto oblasť ma veľa miest na schovanie, vďaka ktorým je toto miesto ťažké a nebezpečné pre CT ho udržať.
![de_canals](images/news/canals02_T_small.jpg)
Mapa je založená na reálnych miestach, estetika je zámerne čistá a prehľadná pre dobrú viditeľnosť hráčov. Navyše, mnoho modelov je postavených modulárnym spôsobom pre možnosť znovu použitia pre tvorcov komunitných máp.
![de_canals](images/news/canals03_A_small.jpg)
Sme zvedavý akú spätnú vezbu dostane táto mapa od hráčov. Názory na mapu budú pomáhať komunite pre ďalšie vylepšenie máp v budúcnosti.
![de_canals](images/news/canals04_B_small.jpg)
Zdroj: blog.counter-strike.net