Login

Budúcnosť CS:GO bude zaujímavá, čo všetko vieme a o čom sa špekuluje?

Community Vick 2 1685
V poslednej dobe sa objavilo veľa špekulácií a únikov o CS:GO. Či už ide o zmenu banneru so skrytým textom na hlavnom Twitter účte CS:GO, alebo špekulácie o dlho očakávanom prechode na Source 2 engine. Prečítajte si, ako by mohla vyzerať neďaleká budúcnosť hry CS:GO.

Špekulácie o novej hre od spoločnosti Valve
NEON PRIME je názov spomínanej hry, o ktorej sa špekuluje. Spoločnosť Valve nedávno zaregistrovala nový trademark práve pre názov tejto hry. Špekuluje sa, že na tejto hre pracuje vývojár prezývaný IceFrog (bývalý vývojár a dizajnér hry Dota). Podstatou hry by malo byť skúmanie vo vesmíre, budovanie, atď. - (existujú neoverené špekulácie, že by hra mala mať princíp a vyzerať podobne ako FTL: Faster Than Light).



CS:GO vývojári
Leaker Gabe Follower je práve známy tým, že dokáže zistiť, kedy a kde sa CS:GO vývojári pohybujú. Vo videu spomenul, že videl vývojárov vo verzii hry s číslom 1.36.8.4. Toto číslo vám pravdepodobne nič nehovorí a nezdá sa vám dôležité, ale je to veľmi dôležitá súčasť špekulácie. Táto verzia hry je verzia, na ktorej hráme - čo je veľmi zvláštne, pretože väčšinou vývojári hry pracujú a skúšajú novinky a zmeny v iných verziách. To môže znamenať, že ak by vyšla aktualizácia týkajúca sa Source 2 enginu, pravdepodobne by sme mali na výber, či chceme hrať Source 1 (starú verziu hry) alebo novú verziu Source 2 (rovnako ako to bolo s prechodom v hre Dota 2). Bohužiaľ, vývojári vytvorili novú verziu hry, a preto ich už nie je možné sledovať a viac informácií odteraz pravdepodobne nezistíme.



Bola objavená nová skrytá verzia hry - operácia alebo doplnok k hre?
Zakaždým, keď sa objaví nová verzia hry, znamená to novú operáciu alebo veľkú aktualizáciu - spomenul Gabe Follower vo svojom videu. Táto verzia hry však bola spojená s vývojárskou verziou, ktorá je k dispozícii iba vývojárom. Znamená to, že po skončení nadchádzajúceho Majoru príde do hry nová operácia? Podľa Gabe Followera by to mohlo byť viac ako len operácia. Lebo je to prvýkrát v histórii CS:GO, čo vývojári skombinovali novú verziu hry so skrytou vývojovou verziou. Všetko toto, čo vývojári urobili, sa stalo hneď po tom, čo si oficiálny účet CS:GO na Twitteri zmenil svoj banner. Možno si niektorí z vás myslia, že zmena obrázka na Twitteri nemôže nič znamenať. Ale Valve nám na tomto obrázku zanechali hádanku. Keď ste si stiahli obrázok a upravili niekoľko vecí v grafickom programe, zobrazil sa v ňom skrytý text: "This is a banner, nothing more. Promise." - preložené: (Toto je banner, nič viac. Prisaháme.) A tým to stále nekončí. Týmto skrytým textom nám Valve pripomenulo ich "nechcenú aktualizáciu" z Júna, v ktorej bolo napísané: "This is a test, nothing more. Promise." - v preklade: (Toto je test, nič viac. Prisaháme.). Nikto zatiaľ nevie, čo sa nám spoločnosť Valve snažila povedať, ale veľká skupina ľudí verí, že to bude pre CS:GO znamenať niečo veľmi veľké a prelomové. Pre porovnanie, naposledy si oficiálny CS:GO účet zmenil svoj obrázok na Twitteri, v roku 2018, keď vstúpil do hry nový režim Battle Royale prezývaný Danger Zone (zóna smrti).



Známy návrhár máp s prezývkou FMPONE pracuje na mape v engine Source 2
FMPONE vynikal najmä pri tvorbe mapy Cache, ktorá bola dlho v aktívnom výbere máp (t.j. bolo možné ju hrať na Majori). FMPONE informuje o priebehu tvorby mapy na svojom Twitteri (@FMPONE) a snaží sa ukázať komunite, o koľko percent je jednoduchšie pracovať na novej mape v Source 2 engine. Podľa neho je mapa s názvom Santorini kompletná z 60%. Ak vás mapa zaujíma a chcete sa o nej dozvedieť viac, pozrite sa na jeho účet na Twitteri, kde je relatívne aktívny.



Viac komunitných máp v hre?
Je známe, že Valve nemá veľmi rado komunitné mapy a len málo máp sa dostane do aktívneho map poolu (na Major). Niektoré mapy sa už objavili v aktívnom map poole, ale momentálne sú všetky mapy v aktívnom map poole od spoločnosti Valve. Príkladom je napr. "nedávno" pridaný Ancient, ktorý nahradil mapu Train. Namiesto komunitnej mapy pridali Valve od začiatku nie-tak obľúbenú mapu Ancient, kde hlavným problémom boli FPS, na ktoré sa sťažovali aj profesionálni hráči. Problém bol po niekoľko týždňoch vyriešený, ale niektorým hráčom sa to stále nepáči a dokonca aj v mojom prípade, je Ancient najnáročnejšou mapou z hry.

Nedávno sa však na Twitteri dosť veľa diskutovalo o tom, prečo Valve do hry nepridáva komunitné mapy. FMPONE odštartoval diskusiu príspevkom, v ktorom napísal - citujem: "Je pekné, že CS:GO reaguje na príspevky ohľadom komunitných máp, ale robí presný opak toho, čo komunita chce. To ubohé: Chceme celú kontrolu nad mapou len ukazuje obmedzenost spoločnosti Valve." V príspevku odpovedal vývojárom CS:GO, ktorí spomenuli, že nemôžu mať komunitné mapy, pretože nad nimi nemôžu mať plnú kontrolu (t.j., nemôžu robiť zmeny na mape, atď.). Ďalší vývojári a dizajnéri CS:GO máp sa potom pripojili k diskusii a navrhli, že ak sa Valve páči komunitné mapy, mali by si na tie mapy kúpiť práva a robiť s ňou, čo chcú - potom ale dodal, že silno pochybuje o tom, že by Valve niečo také urobilo. Vývojár z Valve však na návrh zareagoval srdiečkom - mohlo by to znamenať, že v budúcnosti Valve kúpi komunitné mapy a viac zmení aktívny map pool, alebo možno aj pridá mapy mimo aktívny map pool?


Na záver chcem dodať, že toto všetko sú len špekulácie a nič z toho sa nakoniec nemusí stať. Všetko však naznačuje, že sme stále viac a viac približujeme k veľkej aktualizácii do CS:GO.

Zdroje, z ktorých som čerpal špekulácie:
@Gabe Follower
@FMPONE
@CS:GO

Hodnotenia
5.0
Biedny
Perfektný!

Pre pridanie hodnotenia musíte byť prihlásený.

Súvisiace novinky

Žiadne súvisiace novinky.

Komentáre

Pre pridanie komentára musíte byť prihlásený.

Aktuálne zápasy
Twitch TV
Anketa
Na čom najčastejšie hraješ hry?
PC Notebook Konzola Mobil
86% (492 Hlasy)
11% (63 Hlasy)
1% (6 Hlasy)
2% (10 Hlasy)
Hlasy: 571
Začiatok hlasovania: 22/03/2020 11:37